KINDEROPVANG

Wij werken samen met verschillende organisaties voor kinderopvang:

Sportfever

Sport is mooi, sport is belangrijk en sport levert veel op. Het is fantastisch om te doen en brengt vooral ook veel plezier en ontspanning. Wellicht bent u op zoek naar naschoolse opvang voor uw kind? Sportfever is uniek in uw omgeving: heel veel sport! Sportfever: de meest sportieve BSO van Haarlem en omstreken!

Sportfever is een bekroond BSO concept, bestaat sinds 2007 en beschikt over een veel langere ervaring binnen het onderwijs, buurt en sport. Op onze BSO’s – allemaal bekende sportlocaties – maken we gebruik van de sportvelden van de gevestigde verenigingen, zodat spelenderwijs uw kind in aanraking komt met diverse sporten. Door een complete kinderopvangorganisatie en de achtergrond van onze begeleiders kunnen we met gediplomeerde jonge mensen bewegen op elk niveau aanbieden.

De ervaring leert dat de sportkeuze van een kind vaak gebaseerd is op zijn of haar directe omgeving. Onze begeleiders kunnen u dan ook van advies dienen over uw kind en diens voorkeuren. Elke maand wordt afwisselend aandacht gegeven aan een aantal specifieke sporten, waardoor de kinderen actief ontdekken wat ze leuk vinden. Daarnaast is er ook ruimte voor creativiteit zoals muziek en dans. Elke activiteit wordt afgestemd op het belevings- en ontwikkelingsniveau uw kind. Door de grote variatie ontwikkelen de motoriek en conditie van uw kind zich sneller, met positieve gevolgen voor het eet- en slaapgedrag, de schoolprestaties en de lichamelijke gezondheid. Sportfever is daarnaast uitermate geschikt voor kinderen waar (specifieke) extra aandacht voor bewegen gewenst is.

Vertrouwde gezichten en mentoren Bij Sportfever werken gekwalificeerde medewerkers met een pedagogisch diploma en een Verklaring Omtrent Gedrag. En niet geheel onbelangrijk: alle medewerkers van Sportfever hebben vanzelfsprekend een sportopleiding afgerond. Op alle locaties wordt gewerkt met mentorgroepen. De kinderen weten welke pedagogische medewerker hun mentor is en weten dat als er iets is, zij bij hen kunnen aankloppen. Andersom houden de mentoren hun pupillen ook extra goed in de gaten. Een vertrouwd idee!

De mentoren zijn ook verantwoordelijk voor het ophalen van uw kind bij de school, waarna ze zich lopend, per bakfiets of met ons busje naar de locatie begeven, afhankelijk van de afstand school-sportlocatie. Locatie BSO Kickies, Haarlem Voor al onze locaties kunt u uw kind direct inschrijven. Voor de locatie BSO Kickies is er gelegenheid om u en uw kind gratis kennis te laten maken met ons, door een middag mee te doen (maandag,dinsdag,woensdag,donderdag en vrijdag). Rondleiding

Wilt u, samen met uw kind, de sfeer komen proeven? Dat kan!

Maak een afspraak via 023-2100300. Direct inschrijven? Dat kan ook! Gaat u naar: https://sportfever.nl/inschrij...

Met vriendelijke groet, Jimmy Kelder en “team Kickies” E: kinderopvangdekickies@sportfever.nl T: 023 - 210 0300 W: <a href="http://www.sportfever.nl

HERO KINDERCENTRA

Hero kindercentra biedt buitenschoolse opvang aan kinderen van 4 tot 12 jaar. De leerlingen van de Dr.h. Bavinckschool worden opgevangen bij de BSO’s van Hero kindercentra gelegen in de Piet Voskuilenstraat, Melkerijpad Noordersportpark en aan de Generaal Spoorlaan.

De Hero BSO in de Piet Voskuilenstraat is gehuisvest in het clubgebouw van Zwemvereniging Haerlem, bij zwembad de Planeet. Het zwembad, de omliggende sportvelden, het Noordersportpark, de kinderboerderij en het Schoterbos maken dit de ideale locatie voor kinderen die van sport, water, spel en natuur houden.

De Hero BSO aan het Melkerijpad in het Noordersportpark is gehuisvest in het clubgebouw van honkbalvereniging Sparks in het Noordersportpark. Hier bieden we opvang aan kinderen van 4 tot en met 12 jaar van de Bavinckschool en basisschool de Zonnewijzer. In de buurt van deze locatie zijn sportvelden, de kinderboerderij, zwembad de Planeet en het Schoterbos te vinden.

De Hero BSO locatie gelegen aan de Generaal Spoorlaan is gehuisvest in een voormalig schoolgebouw aan de Generaal Spoorlaan in Haarlem-Noord. Op het speelplein staan een klim- en klautertoestel, duikelrekken en een touwbaan. Daaromheen is plek genoeg voor een potje verstoppertje of tikkertje. De oudste groep gaat ook geregeld naar een speeltuin of naar het schoolplein van De Trapeze, beide liggen op loopafstand.

Wij gaan graag met je op avontuur. Ga je met ons mee?

Heb je nog vragen of wil je je kind(eren) aanmelden? Neem dan vooral contact met ons op!

Je kunt ons van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op 023-5123920 of mail ons op info@herokindercentra.nl. Ook kun je een kijkje nemen op herokindercentra.nl.

“Bij Hero kindercentra ben jij onze held. Je groeit vol vertrouwen in je eigen tempo. Als Hero sta jij te stralen en heb je plezier samen met alle andere Hero’s. Je ziet jezelf en de ander zoals hij/zij is en hebt aandacht voor de wereld om je heen. Dapper ga je samen het avontuur aan op weg naar de beste versie van jezelf.”Hero kindercentra – buitenschoolse opvang

Midas

Staat voor: Actief leren & lekker spelen!

Bij BSO EDO maken wij gebruik van de prachtige serre, de ruime sportvelden en gaan regelmatig het Schoterbos in.

Wij gebruiken de methodiek Kaleidoscoop als werkwijze voor het pedagogisch handelen.

Onze ‘groene’ locatie in het Schoterbos: “Midas in 't Park”, richt zich met name op het buiten zijn en de natuurbeleving. Tijdens de vakanties maken wij regelmatig leuke uitstapjes!

Kernwoorden: kinderparticipatie, de natuur in, veel buiten en sporten, geen spelcomputers, begeleiding bij het maken van huiswerk.

Ook bieden wij voorschoolse opvang aan op maandag & dinsdag vanaf 07:30. Mocht u op andere dagen voorschoolse opvang nodig hebben. Laat ons dit dan weten.

U bent van harte welkom om te komen kijken!

Hopelijk tot snel

! www.kinderopvangmidas.nl | info@kinderopvangmidas.nl